dimarts, de gener 05, 2010

Nova presentació

Un amic meu que escrivia molt i molt bé va crear un bloc literari amb intencions terapèutiques, segons ell mateix deia, per tal de “poner cura a mi inconstancia con la ayuda de la mirada invisible de un lector imaginario”. Hi anava escrivint textos que més endavant van ser recollits en un llibre on s’hi incloïen també els comentaris fets pels visitants del bloc.


Evidentment, vista la meva irregularitat introduint textos meus al “De tot una mica” (atenció, que el bloc no pretén ser literari!), amb l’únic que em quedo de tot això que explicava del meu amic és amb la intenció de posar cura a la inconstància. Ho aconseguiré, així que, si us plau, espero que comenteu tot allò que cregueu que hagi de ser remarcat o, sobretot, esmenat.

I si creieu que pot interessar a algú, endavant, que volin les paraules!