dissabte, de setembre 26, 2009

Quadre mèdic

És una experiència francament curiosa la d’intentar triar un metge del quadre mèdic de l’assegurança sense cap mena de referència. Suposo que molts ens hem trobat en aquesta situació. Hom comença cercant l’especialitat del metge que necessita, una feina molt senzilla sobretot si es segueix l’índex. Però les facilitats acaben aquí. I ara què?

La ubicació de la consulta por servir de guia, però sobre quin patró? Potser és que el millor metge té un despatx al Passeig de Gràcia? Com que respecte això en tic seriosos dubtes, queda descartada aquesta opció. Tot i que si altres vies em porten a haver de triar entre dos metges i un em queda més a prop de casa, llavors sí que ho tindré en compte.

Al final, em decideixo per l’opció més científica de totes les que se m’han ocorregut: com que inevitablement els noms i els cognoms de la gent ens fan visualitzar cares, o almenys això és el què em passa a mi, doncs la cara que em generi més confiança, guanya. Molt científic, oi? Doncs no passa res, si estàs bé o no segur que no depèn del metge.